ساخت ویلا در شمال

اسفند ۲۸, ۱۳۹۹
۰ دیدگاه
ساخت ویلا در شمال
ساخت ویلا در شمال

ساخت ویلا در شمال

ساخت ویلا در شمال یکی از سودمندترین پروژه هایی است که با صرف زمان و انرژی در طراحی و ساخت ویلا می توان به سود رسید. البته هدف همه خریداران زمین در شمال ساخت ویلا برای فروش نیست، بلکه برای اقامت موقت یا دائم خود و دوری از شلوغی و آلودگی شهرهای دیگر اقدام به ساخت ویلا برای خود می کنند.

ساخت ویلا در مازندران و گیلان به نسبت دیگر شهرهای شمالی و حاشیه دریای خزر رشد بیشتری داشته و مشتریان زیادی برای خرید ویلا در شمال به این مناطق می آیند. به همین دلیل وجود تنوع در محل و امکانات ویلا ها نیاز مشتریان خرید ویلا در شمال را برآورده می کند.

ساخت ویلا در شمال مراحل و قوانین متعددی دارد که به آن ها می پردازیم. در ابتدا انتخاب شهر و مکان مناسب جهت ساخت ویلا به همراه نقشه دقیق و مهندسی شده لازم به توجه است. مدیریت و پیش بینی هزینه ها و استفاده از پیکانکاران حرفه ای اهمیت بالایی دارد. مدیریت صحیح و زمان بندی درست برای ساخت، مهمترین فاکتور ساخت ویلای شخصی یا ویلای فروشی است.

فروش مجتمع آرسام فروش ویلا بام رامسر

مراحل ساخت ویلا در شمال

اولین قدم انتخاب شهر و مکان مناسب

اولین قدم انتخاب بهترین مکان برای ساخت و ساز ویلا است. شرایط محیطی نظیر دوری و نزدیکی به مناطق توریستی و سیاحتی، جنگل، دریا و کوه و همچنین بررسی جمعیت و آینده آن شهر، بسیار حائز اهمیت است. تمام این تصمیمات، به سلیقه شما یا اکثریت مشتریان شما بستگی دارد.

در طراحی و ساخت ویلا و قبل از اجرای نقشه ویلا در شمال به تراکم شهرداری و قرار گیری در بافت، دقت بسیار داشته باشید. عدم توجه به قوانین تراکم شهرداری می تواند منجربه تخریب ویلا و ضررهای جبران ناپذیر مالی، وقت و انرژی گردد.

دومین قدم برآورد هزینه ساخت ویلا و تهیه نقشه آن

پس از اینکه برای موقعیت زمین تصمیم گرفتید، نوبت به انتخاب نوع ویلا می رسد که می خواهید مدرن و با امکانات شیک باشد و یا ویلای معمولی یا اصطلاحاً اقتصادی بسازید. حال باید هزینه ها را برآورد کنید و میزان مصالح و پیمانکاران را مشخص کنید. این کار طبق نقشه ویلا که تهیه کردید، انجام می گیرد. در صورتی که نیاز به برآورد هزینه و پیمانکار در شمال را دارید با مشاورین ما در املاک کاندید تماس بگیرید.

هر چقدر که مدیریت هزینه ها و نیازمندی های ساخت ویلای شما دقیق تر باشد احتمال غافل گیری و مشکلات احتمالی حین اجرای پروژه کمتر می شود.

فروش ویلا رامسر کد 110 ، ویو دریا و جنگل

سومین قدم دریافت مجوز شهرداری ساخت ویلا

برای ساخت ویلا در شمال ، شما نیاز به دریافت مجوزهای لازم از شهرداری شهر موردنظر می باشد. تراکم شهرداری در شمال بر اساس میزان ساخت و ساز در آن منطقه می باشد. این تراکم برای ساخت ویلا در شهرها 50 درصد و برای ساخت ویلا در حومه شهرها 30 درصد می باشد.

به این معنی که 50 درصد از زمین های موجود در شهرها مجوز ساخت ویلا دارند. در حالی که این عدد در حومه شهرها 30 درصد می باشد. پش از کسب مجوزهای شهرداری در شمال باید مشخص کنید که ویلا در چند طبقه و مساحت ساخته خواهد شد.

قدم بعدی استفاده از تجهیرات و متخصصان ساخت و ساز

با شروع ساخت و ساز ویلا در شمال نیازمند تجهیزات ساخت و نیروی کار با مهارت و تخصص هستید. در کلیه مراحل ساخت ویلا مشاورین املاک کاندید در کنار شما خواهند بود. مهندسی و استفاده از امکانات و نیروهای متخصص دارا مراحل زیادی است که در پروژه ساخت ویلا در شمال بکار می روند.

این مراحل عبارتند از:

عملیات گودبرداری – کندن پی و تخریب

قالب بندی پی ، پی کنی ویلا و بتن شامل سیمان شن و ماسه

فوندانسیون یا کرسی چینی

اجرای اسکلت، ستونها و سقف ها

دیوارچینی

سربندی و نصب چهارچوب و فرم ها

لوله کشی و سیم کشی و عایق کاری کف و دیوارها

سفید کاری دیوارها و کف سازی

نصب درب و پنجره ها

ریزه کاری و نقاشی ویلا

 

سخن پایانی

مشاورین املاک کاندید با داشتن مشاوران مجرب و کارآزموده و تیم حقوقی قوی می تواند شما را در تمامی مراحل ساخت ویلا در شمال ، از خرید زمین شمال تا فروش ویلا ، شما را با ارائه خدمات متنوع املاک یاری نماید. برای دریافت مشاوره، جهت بهترین مکان ها برای ساخت ویلا و خرید زمین در شمال برای ساخت ، هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تهیه و تالیف: مشاورین املاک کاندید