خرید ویلا در کتالم

فروردین ۲۵, ۱۴۰۰
۰ دیدگاه
خرید ویلا در کتالم
خرید ویلا در کتالم

خرید ویلا در کتالم

خرید ویلا در شمال یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری و همچنین اقامت چند روزه برای دوری از هیاهوی زندگی شهری می باشد. افراد بسیاری با خرید ویلا شمال انتظار کسب آرامش و استراحت در منطقه ای خوش آب و هوا را دارند. از اینرو مناطق بسیاری در خطه سرسبز شمال وجود دارد که بدلیل موقعیت جغرافیایی منحصربه فردشان خواستار زیادی برای خرید ویلا یا اجاره ویلا در شمال را دارا می باشند.

همچنین مناطقی هستند که برای سرمایه گذاری موقعیت بسیار خوبی دارند و رو به پیشرفت می باشند. مناظقی که پتانسیل بالایی در افزایش توریسم و مدرنیته دارند. یکی از این مناطق ، منطقه کتالم در شهرستان رامسر می باشد که دارای آب و هوای مطلوب و موقعیت رو به پیشرفتی می باشد.

فروش زمین ارتفاعات کتالم کد 117

کتالم کجاست؟

کتالم یکی از شهرهای استان مازندران است که در 5 کیلومتری شهر رامسر و حدفاصل تنکابن و رامسر قرار دارد. نزدیکی شهر کتالم به رامسر باعث شده تا این منطقه نیز از حیث توریستی و تفرجی به یکی از مکان های محبوب تبدیل شود. وجود مناطق تاریخی و منظره ای غیرقابل وصف این شهر را در بین شهرهای توریستی گنجانده است.

مردم کتالم مانند مردم دیگر نقاط شهرستان رامسر به زبان گیلکی سخن می گویند. اکثر مردم این منطقه از راه کشاورزی و دامداری و تولید مرکبات، برنج، چای و پرورش آبزیان امرار معاش می کنند. رشد تصاعدی صنعت گردشگری در سال های اخیر ، باعث شده تا سرمایه داران زیادی برای سرمایه گذاری در کتالم به این منطقه سرازیر شوند. از اینرو ساخت ویلا ، خرید ویلا ، فروش ویلا و اجاره ویلا در کتالم و همچنین خرید و فروش زمین و املاک تجاری رونق فراوانی گرفته است.

کتالم kotalem

قیمت ویلا در کتالم

یکی از مزیت های سرمایه گذاری برای خرید ویلا در کتالم قیمت زمین مناسب در شمال و منطقه کتالم می باشد. قیمتی که در حال رشد و پیشرفت می باشد و باعث می شود تا با خرید زمین و ساخت ویلا در کتالم و فروش ویلا سود بسیار خوبی را تجربه کنید و در پیشرفت این شهر سهیم باشید.

اماکن گردشگری کتالم

کتالم یکی از مناطق تاریخی و زیبای شمال کشور می باشد. مکان های دیدنی و اسرارآمیزی که توریست های بسیاری را به این منطقه سرازیر نموده. از اماکن مهم و معروف کتالم می توان به قلعه مارکوه ، ارتفاعات ییلاقی زیبا ، دوشنبه بازار کتالم ، بقعه متبرک آقا بسمل، چهارشنبه بازار سادات شهر و چشمه های آبگرم معدنی سادات شهر با خاصیت درمانی اشاره کرد.

قلعه مارکوه کتالم

قلعه مارکوه از آثار ملی ایران است و در زمان پدشاهی ساسانیان ساخته شده است. معبدی به مذهب میترا در این کوه وجود داشته و این کوه را مقدس و نماد پرستش مهر و میترا می دانند. این قلعه در گذر زمان به تسخیر اسماعیلیان در آمد. آن ها از سمت الموت به  قلعه مارکوه آمده و آن را محاصره کردند و با استفاده نظامی از قلعه بر منطقه گیلان حاکم شدند.

مساحت قلعه مارکوه حدود 600 متر مربع است و مصالح بکار رفته در آن، سنگ و ساروج است که شباهت زیادی به قلعه بابک دارد. همچنین ظرفیت ساکان 100 سرباز را داشت. برای رسیدن به این قلعه تاریخی از پای کوه باید 311 پله سیمانی را در مسیری زیبا و چشم نواز بپیمایید. اکنون بدلیل گذر زمان و اتفاقات رخ داده در گذشته، از این قلعه تنها دو برجک باقی مانده است. اما منظره ابدی و زیبای این محل شگفت انگیر می باشد و می توان ساعت ها از آب و هوا و منظره آن لذت برد.

قلعه مارکوه

بقعه متبرک آقا پلاسید و آقا بسمل

بقعه متبرک آقا پلاسید و آقا بسمل در سادات شهر واقع است و افراد زیادی برای بازدید از این بقعه تاریخی به این شهر سفر می کنند. مراسم محرم و روز عاشورا در این محل بسیار باشکوه بر گزار می گردد و افراد زیادی در این زمان برای برگزاری مراسم عاشورا از سراسر ایران به آنجا سفر می کنند.

بقعه آقا پلاسید و آقا بسمل

امکانات رفاهی و اولیه کتالم

این روستا امکانات بسیاری همچون درمانگاه، داروخانه، فروشگاه های بزرگ و کوچک، مراکز تفریحی و اقامتی و مراکز سالمندان استان مازندران را دارد. از اینرو نگرانی برای خرید ویلا در کتالم و اقامت در آن نخواهید داشت.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا خرید ویلا در کتالم ، فروش ویلا در کتالم ، خرید زمین در کتالم و یا اجاره ویلا در کتالم را دارید درنگ نکنید و با مشاوران ما در املاک کاندید تماس حاصل کنید. بهترین املاک واقع در کتالم در دست مشاوران ما می باشد و با دریافت مشاوره از خدمات متنوع مشاورین املاک کاندید بهره مند شوید.

تهیه و تالیف: مشاورین املاک کاندید